FS/FT WTS Star Wars Master Replicas SE 1 of 5 gold-platet Darth Sidious lightsaber

Reaction score
0
in german:
Ich verkaufe aus meiner sehr gepflegten Master Replicas Lichtschwertsammlung (Bild 3) das wertvollste Stück aus familiären Gründen:
Star Wars Darth Sidious Special Edition (SE) vergoldetes Lichtschwert der Master Replicas Serie Nummer 1 von nur 5 weltweit.
Preis: 8999€
Das Lichtschwert kommt mitsamt Display Stand, Certificate of Authenticity (identisch mit der Darth Sidious LE), goldfarbener Limitierungsplakete Nr. 1 of 5, Styropor Box und Echtheitszertifikat der Vergoldung.
Weitere Bilder sind auf Anfrage möglich.

Versand mit DHL Paket innerhalb Deutschlands bis 5 kg kostenlos.
Weltweiter Versand bitte bei mir anfragen. Internationale Bieter informieren sich bitte über ihre eigenen Zoll- und Einfuhrbestimmungen. Ich übernehme ab dem Versand keine Garantie für Beschädigungen, Verlust oder Diebstahl.
Das Lichtschwert wird unter Zeugen ordnungsgemäß verpackt und versichert verschickt.
Dieser Verkauf erfolgt von Privat (keine Garantie oder Rücknahme). Bitte alle Fragen im Vorfeld stellen. Spätere Reklamationen können nicht berücksichtigt werden.

in english:
I am selling the most valuable item from my very well-kept Master Replicas lightsaber collection (picture 3) for family reasons:
Star Wars Darth Sidious Special Edition (SE) gold-plated lightsaber of the Master Replicas series number 1 of only 5 worldwide.
Price: 8999€
The lightsaber comes with display stand, certificate of authenticity (identical to the Darth Sidious LE), gold-plated special limited edition No. 1 of 5, styrofoam box and gold-plated certificate of authenticity.
Further pictures are possible on request.

Shipping with DHL Paket within Germany up to 5 kg free of charge.
Please contact me for worldwide shipping. International bidders please inform yourself about their own customs and import regulations. I do not accept any guarantee for damage, loss or theft after shipping.
The lightsaber will be properly packed and sent insured under witnesses.
This sale is private (no guarantee or return).
Please ask all questions. Later complaints cannot be considered.

Attachments

• s-l1600.jpg
    s-l1600.jpg
    237.4 KB · Views: 39
  • s-l1601.jpg
    s-l1601.jpg
    249.7 KB · Views: 49
  • s-l1602.jpg
    s-l1602.jpg
    92.9 KB · Views: 46
Last edited: