Star Wars in de Benelux (Dutch) Part IV

Reaction score
0
Eey... een topic voor Nederlanders en Belgen!

Had ik nog nie eerder gezien.

Afin.. het aanbod in de winkels hier in NL; verschrikkelijk.

Hier liggen nog de TFU figuren van toch al weer een poosje geleden. Ik vraag me af of ze nu eens al die voertuigen krijgen. Die Grievous' Starfighter en MagnaGuard zijn er twee die ik graag wil, maar tot nu toe enkel de TIE Fighter (nog steeds dat oude model) en Obi's SF tegengekomen.

Deze week nog maar eens kijken in A'dam of er wat te vinden is.

Reaction score
0
Ik ben weer begonnen met het verder verzamelen van Star Wars

Heb net dit weekend de 1e serie VOTC figuren op eBay gekocht op Obi Wan na, ik vind de nieuwe Legacy Collection net iets beter.

Is er misschien intresse in de 1e serie van POTF2 allemaal met lange lightsabers op Europese kaart?
Ik heb die te koop, samen met nog het een en ander POTF2, Episode I en daarnaast nog een hoop los.

Ik wil vrijwel overnieuw beginnen met verzamelen.

Reaction score
0
Hier thuis alvast de nieuwe speelgoedgids van Intertoys... gaat binnenkort overal weer op de mat vallen. Verheug je niet te veel, het is niet echt "nieuws".

Voor wat betreft Star Wars;
- grote voertuigen (diversen); 32.99
- figuren (diversen); 9.99
- kleine voertuigen (diversen); 17.99
- daarnaast nog wat Lightsaber-spul...

Op de plaatjes staan de V-19 Torrent (oud nieuws) en vreemd genoeg Aayla Secura's Starfighter (was toch een exclusive?) en voor de figuren de CW Obi en een Clone. Voor de kleine voertuigen staat zo'n BARC Speeder met Clone uit de CW.

Voor wat betreft LEGO;
- diverse sets, oa Battle of Endor (8038) voor 99.99
- 3-delige set aanbieding: TIE Advanced (8017) + Imperial Dropship (7667) + Rebel Scout (7668) voor 49.99

Reaction score
0
hello iedereen ,ben nieuw hier en had me al geinterducet

maar zag net dat er een nederlands deel ook bij zat en wou gewoon even goeidag zeggen en me voorstellen

naam jimmy lagast
woonplaats , blankenberge belgie
verzameling focus vintage bikerscouts en speederbikes
verzamel interesses ; oldskool skateboards en vintage star wars

i zag net iemand iets zeggen over facts , ga zeker eens gaan voor de hunt maar be zeer teleurgesteld dat ze niet iemand kunnen of willen doen komen van de star wars films

Reaction score
0
Ik was gisteren in de Bijenkorf, waar een aantal Stormtroopers rondliepen, plus een Biker Scout en Jango Fett. Kids mochten met ze op de foto.

Ik kon verder geen reden ontdekken, maar zag wel de Clone Turbo Tank staan. Voor 180 Euro...

Reaction score
2
niet SW-gerelateerd, maar ik heb in enkele Bart Smits ROTF Leader class Jetfire aangetroffen. Toch wel gek aangezien hij zeldzaam is in de USA

Reaction score
0
Ah.... ik heb 'n deal gesloten met een medescummer uit de VS. Hij heeft 2 Octuptarra's voor me gescoord en stuurt ze binnenkort op! Terwijl de Walmarts ze aldaar afprijzen van $35 naar $20 en soms $15, kosten ze hier nog steeds 40 euri's. En na de Kerst zullen ze wss nog meer in prijs dalen. Daar dan, hè, niet hier natuurlijk.

Reaction score
0
Nee, hier komt er natuurlijk geen daling in de prijzen. Die Juno's vliegen tenslotte de winkel uit...

Ik zag net wel dat de G.I. Joe film figuren zijn afgeprijsd bij Intertoys, voor 5 euro per stuk. Die dan weer wel.

Weet iemand of die een beetje compatible zijn met SW figuren? Zou ik bijvoorbeeld de diversiteit van mijn Hoth Rebels wat kunnen aanvullen, of zijn de Joe hoofden daar te groot voor?

Reaction score
0
Kenny Baker in Utrecht komend weekend

Voor de scummers die het nog niet gezien hebben: Kenny Baker komt samen met andere Star Wars acteurs signeren op de Verzamelaarsjaarbeurs komend weekend (21+22 november)
www.verzamelaarsjaarbeurs.nl

Dus ik zie jullie allemaal zaterdag of zondag.

Michael

Reaction score
0
TottDoneeta said:
Nee, hier komt er natuurlijk geen daling in de prijzen. Die Juno's vliegen tenslotte de winkel uit...

Ik zag net wel dat de G.I. Joe film figuren zijn afgeprijsd bij Intertoys, voor 5 euro per stuk. Die dan weer wel.

Weet iemand of die een beetje compatible zijn met SW figuren? Zou ik bijvoorbeeld de diversiteit van mijn Hoth Rebels wat kunnen aanvullen, of zijn de Joe hoofden daar te groot voor?
Ik zal een checken voor je. Krijg binnenkort wat ROC figures van mede scummer Kozy. Wat ik wel uit ervaring weet, is dat de 25th. Anniversary Joe figures net een schoudertje groter zijn dan SW figures.

En Joe necks hebben allemaal dezelfde maat ball joint, terwijl SW figures onderling heel veel verschillen. Typisch Hasbro om het bij de ene lijn goed te doen en bij de andere lijn eigenlijk maar doen waar ze zin in hebben.

Ik ga zeker ff m'n Intertoys checken. 5 euro p.p. zijn tenminste nog min of meer redelijke prijzen

Reaction score
0
Ik heb die Scarlet meegenomen om te proberen. Staat wel aardig op het lichaam van Stass Allie. Weer een vrouwelijke Jedi erbij - ik moet alleen de nek schilderen.
De ander Joe hoofden lijken me toch te groot.

Reaction score
0
Heeft iemand al de Clone Wars serie op DVD gekocht? Ik heb de boxset, maar krijg vreemd genoeg elke keer een Frans menuscherm...

Reaction score
0
TottDoneeta said:
Heeft iemand al de Clone Wars serie op DVD gekocht? Ik heb de boxset, maar krijg vreemd genoeg elke keer een Frans menuscherm...
Kheb em wel gisteren gekocht maar nog niet uitgepakt en geprobeerd... Maar ik sta hier niet echt verbaasd van te kijken mocht dit zo zijn... Hier heeft namelijk alle Star Wars DVD's (Original + Prequel Trilogy) ook al last van...

Reaction score
0
Klopt, vind ik overigens behoorlijk irritant. Volgens mij heb ik ooit eens per ongeluk tòch het Engelse menu tevoorschijn gekregen bij ROTS. Of da's wishful thinking

Reaction score
0
Je kan dit mogelijk veranderen om bij de menu instellingen van de dvd speler bij de taal: 'engels' te kiezen i.p.v. 'nederlands' waar die vaak standaard op staat.

Reaction score
0
Yo,
heb voor de liefhebber nog een legacy ATST beschikbaar?
laat me even weten of er intresse is. grt PJ

Reaction score
0
grootendeels modern star wars verzamelaars hier, zie ik

of zijn er hier ook vintage verzamelaars

of is er niet veel liefde meer voor vintage star wars in belgie/nedeland /luxemburg

Reaction score
2
Na een lange ontzettend dode tijd is nu hier en daar de TLC 2010 Phantom Menace wave verschenen (de prijs is gelukkig niet gestegen)

Reaction score
0
OMG, helemaal vergeten te melden dat ik in januari een AT-TE voor....... VIER TIENTJES heb gescoord bij de Intertoys! Deal of the century

En in de Toys XXLLXLXLXLLX folder (voormalige TRU hier in Hengelo) staan Legends figuren voor 6,99. Da's toch een wat betere prijs en aangezien de euro dankzij Griekenland en zo niet zo sterk meer is, zal ik sinds lange tijd eens de Nederlandse economie spekken

Reaction score
0
6,99? Da's het betere werk. Morgen maar eens een bezoekje brengen aan ToysXL.

Zag net wel bij V&D nog een restantje Clone Wars (wave 1!) voor 12,95...

Verder hadden ze de MagnaGuard Fighter en de Vulture Droid, beide 32,95.

Reaction score
0
Heb ook de TPM wave gezien: 6,99. That´s more like it.

Zelfs een Biker Scout; kan me niet herinneren deze ooit in NL in een speelgoedwinkel gezien te hebben (misschien in de POTJ tijd...)

Legends nog niet (nooit) gezien.

Terzijde: heeft iemand ooit iets bij Toy Palace in Duitsland gekocht? Goede ervaringen?

Reaction score
0
Legends nu gespot bij Intertoys, Bart Smit, Toys XL, de Bijenkorf en V&D.

Heerlijk om weer 'nieuwe' figuren in de winkels te zien, voor een acceptabele prijs.

Oh ja, zag net ook bij Intertoys nieuwe Clone Wars figs, de wave met Mace Windu en de Jawa's. Spaar zelf geen CW, maar die Jawa's gaan straks wel mee naar huis.

Reaction score
0
Idd, 6,99 doet denken aan de oude guldenprijzen!
En die Jawa's zijn idd erg geinig. Ik barst van de Jawas, waaronder ook een stuk of zeven van die CW versie

Reaction score
0
inderdaad zeg; Legends in de speelgoedwinkel!

Het is niet veel: Obi-Wan, Luke X-Wing, Chewbacca Mynock en Sandtrooper. Meer heb ik nog niet gezien. Wel weer meer TPM wave: Clegg Holdfast, Holo Palpatine en Gungans

Reaction score
0
En nu ook Shock troopers en 501st Clones!

Ben alleen bang dat het maar een kleine voorraad was, want in de winkels waar ik vanmiddag binnenliep was het weer business as usual...
...Juno, Maris Brood, CW Ventress en 3PO.

Reaction score
0
En we zijn weer terug bij af....

Net bij Intertoys gezien dat de Legends figuren weer de 'normale' EUR 9.95 kosten.

Wel hadden ze een paar nieuwe Clone Wars Deluxe:
Anakin + Skiff en Cody + BARC

Reaction score
0
Hier in Purmerend, Blokker en Bart Smit, Miro center, noppes nada, al maanden niets.

Ga morgen naar de binnenstad even kijken bij de Blokker, Bart Smit en de Intertoys daar. Post ik nog wel wat ik heb kunnen vinden.

Mocht iemand trouwens de Rancor w/Luke nog moeten van de Legacy Collection, heb er eentje gekocht voor 60 euro bij Visiontoys, even Google kijken vind je hun onlinestore zo.

Over Toypalace.de gesproken dat zijn een stel klootzakken daar. Hoop gedonder mee gehad jaren terug.....bestel daar nooit meer. Had in 2006 iets bij hun besteld, verpakking ingedeukt en zwaar beschadigd, nieuwe "gekregen", moest helft van de prijs zelf betalen, want dan kon ik er eentje open maken gaven ze aan. Die kwam ook beschadigd aan, heel belabberd ingepakt. Kreeg toen een derde in een volgende order die ik gedaan had (300 euro aan waar), hele doos zat met piepschuim stukjes, kilo's zaagsel e.d. ingepakt, zaten zelfs spijkers in. Het item waar de heisa over ging was wel onbeschadigd, maar het heeft me een twee uur gekost om huis en goederen schoon te maken.

Mooie is nog dat ze mij vervolgens verwijten gingen maken toen ik ze hierover aansprak, ik zou te veeleisend zijn, alles moest c9+ etc. Dat is voor mij de druppel geweest omdat ik vaak genoeg ook bij bestelling aangaf dat ze i.v.m. armybuilding (figs, voertuigen) ook beschadigde verpakkingen mochten sturen en dat hebben ze in die gevallen ook gedaan, dus ze sporen daar niet helemaal.

UPDATE: Even gekeken vandaag in de stad en ze hadden niets. Bij Intertoys zag ik wel een Legacy Biker Scout en twee Glegg Holdfast's liggen maar dat was alles. Klote Hasbro.

Reaction score
0
De Vintage Collection ligt in Engeland al in the schappen, verwachten jullie dat deze ook binnenkort in Nederland in de winkels (Intertoys, Bart Smit) te vinden zal zijn?
Ik ben lang uit de hobby geweest, dus ik weet niet hoe dat normaal gaat als er een nieuwe collectie verschijnt.

Reaction score
0
Ik denk het niet.

Vandaag even in Amsterdam geweest. Vandal Com-x is niet meer snik snik, heel klote.

A Space Oddity ook even bezocht, nieuwe Legacy Commander Bacara en TIE-Interceptor plus een Transformers G1 MIB Snapdragon gekocht.

Btw, bij de Bijenkorf lagen twee Turbo Tanks voor 54 Euro/stuk. Heel goedkoop maar heb ze laten liggen. Heb nu al ruimte tekort en wil graag de nieuwe AT-AT hebben.

Reaction score
0
Vandal Com-X is verhuisd, maar nu alleen nog op vrijdag en zaterdag open volgens mij! En dan alleen nog maar op bestellingen (via internet) op te halen!

Straks hier maar ff bij de Bij kijken! 54 € voor de Turbo Tank is goedkoop! Niet dat ik er echt ruimte voor heb!

Reaction score
0
Nou, geen Turbo Tank bij de Bij in Rdam... Ze hebben hier bij de Bij btw steeds minder speelgoed...

Bij BS, Intertoys en Toys XL ook helemaal niets nieuws te vinden... Ik vrees dat we weer niets gaan krijgen hier in Nederland...

Reaction score
0
Het was bagger, het is bagger en het blijft bagger de speelgoedzaken in Nederland. De afgelopen vijf jaar is heel Europa beter geworden qua aanbod, maar wij blijven achter, ik baal er van.

Importeren kan natuurlijk maar dan wordt je altijd genaaid door die oplichters van de douane. Inklaringskosten mijn hoela.

Reaction score
0
Tja... Dat krijg je er van als bijna de hele speelgoed industrie hier in handen is van Bart Smit/Intertoys! En daar begrijpen ze helaas nog steeds niet dat er tegenwoordig ook flink wat geld te verdienen is aan de volwassen verzamelaar!

Reaction score
0
Ik heb eens gesproken met een manager bij Bart Smit. Die gaf aan dat ze Star Wars niet inkopen omdat het niet verkoopt. Tsja als je de prijzen ook heel hoog maakt en qua aanbod al een jaar hetzelfde hebt liggen dan wordt het uiteraard ook niets. Je zult dan toch de moeite moeten nemen om de voorraad voortdurend aan te vullen en met wat nieuws te komen.

Reaction score
0
Tja... Het is waarschijnlijk moeilijk om te begrijpen dat je steeds nieuwe producten moet aanbieden om de vraag naar het product in stand te houden! En in plaats dan in te zien dat het aan het gebrek van aanbod ligt, gooien ze het op het feit dat het niet verkoopt!

Vraag me wel af of de schuld hiervan nou bij de winkels ligt, of bij Hasbro?!?

Then again! Het zelfde gebeurd nu met de nieuwe WWE figures van Mattel! Zag laatst 4 figures daarvan bij de Blokker, en allemaal dezelfde! En dan niet eens van een populaire worstelaar!

En dan maar afvragen waarom ze maar niet gekocht worden!

Reaction score
0
Ik was vanmiddag ff bij Toys XL op Alexander, en tot mijn grote verbazing hadden ze nieuwe Saga Legends!

Reaction score
0
Nice! Hier nog niets nieuws helaas.

Heb die WWF figs ook gezien hier, snap niet welke idioot dat inkoopt. WWF spul verkoopt altijd slecht in Europa, is meer voor de Amerikaanse markt. Kijk bijv. naar WWF games die verkopen ook voor geen hol buiten de VS.