Ik heb die Super Battle Droid niet dus ik weet niet zeker of die erin past, maar ik denk het haast niet, die cockpit is wat krap in de HSD.
Bij nader inzien is de TCW Super Battle Droid beter als brute tank dan een commander. Mijn kandidaat voor de Super Battle Droid Commander is de Kashyyyk camoflage SBD uit de TSC repaint wave. Het is een repaint van de RotS single carded SBD, dat op zijn beurt een remold is van de Saga deluxe pack-in met Yoda. Heb je deze mold en zou je de cockpit compatibility willen testen?
Tof helaas heb ik geen TRU in de buurt anders had ik een paar van die German Soldier 2-packs gekocht voor in mijn Cargo Truck van 11 euro zoveel.
Ik raad deze pack af, helaas
De ene soldaat z'n been brak af bij de knie terwijl ik het voorzichtig wilde posen. De andere begon onnatuurlijk te buigen toen ik de knie bewoog en scheurde deels. Ik stopte voor ik de tweede ook sloopte en nu heb ik twee German Soldiers met maar één beweegbaar been. In hetzelfde pakket. Ik heb meerdere reacties gelezen betreffende slechte quality control op de soldiers.
Die Ultimate Wolverine is toch die van de animatieserie, i.e. geel pak met blauw enzo?
Nee, het is een zwart met geel kostuum uit de Ultimate comics
Ultimate Wolverine
Btw gister in Amsterdam geweest bij Vandal com-x, daar hing nog één Plo Koon dus die heb ik meegenomen. Ze hadden ook de Order 66 ack met Obi-Wan en de 212th AB AT-RT Driver dus met AT-TE heeft eindelijk een piloot/chauffeur.
De TCW Odd Ball Pilot is ook prima te gebruiken en tot nog toe het enige type piloot dat we daadwerkelijk achter het stuur van de AT-TE hebben gezien.