Star Wars in de Benelux (Dutch) Part IV

Reaction score
0
TottDoneeta said:
Niet slecht, zo'n Battle pack voor 10 euro. Hopelijk krijgt dit een vervolg. Vandaag waren ze verhoogd naar 20 euro.
Klopt, die 10 euro actie was enkel voor het weekend. Heb de figures ff bekeken, maar ik vind enkel Jango interessant, hoewel het niet eens een SA sculpt is.

Reaction score
0
Die battle pack is een koopje voor 10 piek! Dan mogen het niet al te beste figs zijn maar voor die prijs laat ik hem niet liggen. UBP zoals de Hoth en Endor set zou inderdaad tof zijn, dan koop ik er zeker 2-3 van elk.

Bart Smit zijn trouwens wel gluiperig. Vorige week vrijdag hadden ze STAPELS Transformers movie figuren, inclusief Premium editions. Dinsdag erop komt de folder, movie figs voor 8 euro (normaal 18), dus ik de dag erop naar de winkel, alle movie figs verdwenen. De actie duurt tot 31-12 dus ik denk dat ze ze tot na die tijd in het magazijn hebben liggen, stelletje rukkers.

Van de hele animated CW wil ik alleen Plo Koon, want die past makkelijk bij de andere figs. De andere hoef ik niet.

Ik zal wellicht nog wel wat voertuigen kopen. Tot dusver heb ik de HSD en de V-19. Ik hoop deze binnenkort open te kunnen maken en dan wellicht dat ik er een youtube vid van maak.

Reaction score
2
Darth Maul, hoe groot is de cockpit van de Homing Spider Droid? Ik overweeg hem te kopen, maar ik wil wel de TCW Super Battle Droid in de cockpit hebben, als een droid commander.

Reaction score
0
Iemand Clone Wars Wave 3 toevallig al in Rotterdam gezien? Gister toevallig nog even bij Intertoys geweest en daar hadden ze alleen maar Wave 1 hangen...

Reaction score
2
double post =(

de TRU in Rotterdam Alexander heeft Deluxe wave 1 van Indiana Jones; Desert robe Indy met Ark, Marion met Cairo henchman en German Soldier 2-pack. 8 euro per set.

Ook hebben ze de Death Star Briefing (ik dacht dat dit een internet exclusive was) van The Saga Collection. Zeven figuren voor slechts 20 euro.

En de PotC2 Isla Cruces speelset (van Zizzle) voor slechts een tientje.

Gek genoeg massa's van Hasbro's ML Ultimate Wolverine (5 euro) maar geen enkel ander figuur van zijn wave (Wave 2: Blob series)

The Dark Knight basic 5" figuren voor 11.99 (
) niet de Movie Masters, maar de kleinere figuren met allerlei lelijke Batman varianten.

Reaction score
0
Ik heb die Super Battle Droid niet dus ik weet niet zeker of die erin past, maar ik denk het haast niet, die cockpit is wat krap in de HSD.

Tof helaas heb ik geen TRU in de buurt anders had ik een paar van die German Soldier 2-packs gekocht voor in mijn Cargo Truck van 11 euro zoveel.

Die Ultimate Wolverine is toch die van de animatieserie, i.e. geel pak met blauw enzo?

Btw gister in Amsterdam geweest bij Vandal com-x, daar hing nog één Plo Koon dus die heb ik meegenomen. Ze hadden ook de Order 66 pack met Obi-Wan en de 212th AB AT-RT Driver dus mijn AT-TE heeft eindelijk een piloot/chauffeur.

Reaction score
2
DarthMaulSithLord said:
Ik heb die Super Battle Droid niet dus ik weet niet zeker of die erin past, maar ik denk het haast niet, die cockpit is wat krap in de HSD.

Bij nader inzien is de TCW Super Battle Droid beter als brute tank dan een commander. Mijn kandidaat voor de Super Battle Droid Commander is de Kashyyyk camoflage SBD uit de TSC repaint wave. Het is een repaint van de RotS single carded SBD, dat op zijn beurt een remold is van de Saga deluxe pack-in met Yoda. Heb je deze mold en zou je de cockpit compatibility willen testen?

Tof helaas heb ik geen TRU in de buurt anders had ik een paar van die German Soldier 2-packs gekocht voor in mijn Cargo Truck van 11 euro zoveel.

Ik raad deze pack af, helaas :mad: De ene soldaat z'n been brak af bij de knie terwijl ik het voorzichtig wilde posen. De andere begon onnatuurlijk te buigen toen ik de knie bewoog en scheurde deels. Ik stopte voor ik de tweede ook sloopte en nu heb ik twee German Soldiers met maar één beweegbaar been. In hetzelfde pakket. Ik heb meerdere reacties gelezen betreffende slechte quality control op de soldiers.

Die Ultimate Wolverine is toch die van de animatieserie, i.e. geel pak met blauw enzo?

Nee, het is een zwart met geel kostuum uit de Ultimate comics
Ultimate Wolverine

Btw gister in Amsterdam geweest bij Vandal com-x, daar hing nog één Plo Koon dus die heb ik meegenomen. Ze hadden ook de Order 66 ack met Obi-Wan en de 212th AB AT-RT Driver dus met AT-TE heeft eindelijk een piloot/chauffeur.

De TCW Odd Ball Pilot is ook prima te gebruiken en tot nog toe het enige type piloot dat we daadwerkelijk achter het stuur van de AT-TE hebben gezien.

Reaction score
0
Dit weekend een paar Ugha Warriors en andere KOTCS figures gekocht voor 50%. Intertoys in Hengelo houdt grote opruiming. Jammer genoeg niet de SW figures, anders had ik zo 'n paar CW Cody's en Starkiller Hero's erbij

Kijk, 5 euro voor een actiefigure, dát zijn redelijke prijzen.

Reaction score
0
Tot mijn grote verbazing zag ik zojuist bij Albert Heijn tussen de cereals Kelloggs Loops staan met een Clone Wars promotie. Een aantal verschillende mini-lightsabres (waaronder Mace en Assajj) zitten in de dozen.

Reaction score
2
Nice =D Ik hoop dat de CW series op redelijke tijden worden uitgezonden en niet 's ochtends vroeg.

Reaction score
0
Vandaag de TRU folder binnen gekregen: Indy figuren voor 2,99 en voertuigen voor 9,99. Morgen uit het werk maar eens langs gaan!

En laat RTL5 maar lekker TCW uitzenden. Dat worden 10 afleveringen en dan gaat de stekker eruit, wegens tegenvallende cijfers.

Ik red me prima met the Dark Side of the Internet. Heb laatst EP15 Trespass gezien. 't Is een coole serie met lekker veel actie en af en toe een goed licht op de support characters. Wel een hoog opgeheven vingertje gehalte, maar ja, kids moeten er ook wat van leren, hè.

Reaction score
0
Nou, dat viel dus even tegen bij de TRU hier in Hengelo. Geen enkele Indy figure van 2,99, maar alleen de doublepacks. Goed, voor 5,99 heb ik zonder morren die Duitser op de brommer gekocht en die twee Duitse soldaten. Kan ik wel 'n paar leuke Imperials van customizen. Maar ik had echt gehoopt wat van die 2,99 euro single figures te scoren. Morgen maar eens ergens anders kijken. Ik hoop dat de crisis ook toeslaat op de prijzen van de SW figures! Maar dat zal wel ijdele hoop zijn

Reaction score
0
Hmm, als het des middags wordt uitgezonden heb je best kans dat het nachsynchronisiert werden soll, ja!

Stemmen? Ik denk Georgina Verbaan als Ahsoka.

Van je link van RTL:

</font><blockquote><font class="small">Quote:</font>
‘Star Wars’-producent George Lucas is trots op de animatieserie: ‘’The Clone Wars’ is echt een vervolg op de bestaande films. Ik wilde dat de serie de uitstraling, het gevoel en de diepte van de films zou krijgen. Ik denk dat we er in zijn geslaagd om het er visueel heel anders uit te laten zien dan ieder ander tv-programma. We hebben de nadruk gelegd op het verhaal en de karakters, omdat we een serie wilden maken waar iedereen naar kan kijken. Kinderen kunnen genieten van de karakters, de actie en de humor, terwijl oudere kijkers vooral de diepte van het verhaal en de kwaliteit van de animaties zullen waarderen.”

[/QUOTE]

Ehm..... ik neem aan dat GL met "de films" de prequels bedoeld. Maar ik denk dat ik de diepgang daar 'n beetje heb gemist

Trouwens, volgens RTL is het een serie van 22 afleveringen. Volgens mij is seizoen 1 inderdaad 22 afleveringen

Iemand nog single carded Indy figures gescoord bij de TRU?

Reaction score
0
Dag allemaal; eerste post in de Europese sectie!

Is iemand de TLC Wave 5 al tegengekomen? Kan niet wachten op Trinto, Dice en de Jawa (Wioslea en Pons al binnen via Marktplaats).

Reaction score
2
Ik heb alleen Luke als Stormtrooper en Old Ben gezien in een Rotterdamse Intertoys

Reaction score
0
Heb bij verschillende Blokkers alleen Pons Limbic gezien en 1 keer Obi-Wan (direct meegenomen natuurlijk!).

Ik hoop Trinto en de Jawa nog te vinden, maar het ligt overal nog vol met Bail en Breha Organa, een heeeeleboel Juno Eclipse en verder alleen CW figures.

Reaction score
0
Hey, weer een nieuweling hier!

Hier in Deventer is het een ramp qua figuren. De Intertoys heeft niks meer (en dat al een flink tijdje) en voor de rest word je hier overladen met CW figs. Mijn laatste mazzeltje was de BAD wave met Bail, Grievous, Breha, Stass en die 2 Clones. Helaas nooit enig spoor gezien van die Tatooine wave (die ik erg graag wil).

Reaction score
0
Toch weer succes bij de Blokker; moet nu alleen de Han en de Jawa nog. Ik ga nu tegenwoordig elke dag maar langs; vond de ene dag Trinto, de volgende dag Luke en de dag erna de Spacetrooper! En ze blijven maar zeggen dat er niets meer in het magazijntje ligt...

Reaction score
0
Nee, nog geen spoor van Wave 4.

Maar wel een leuke aankoop gedaan op de website van Bart Smit, of all places:
De Celebration Europe McQuarrie R2 & 3PO, voor het astronomische bedrag van 4 euro...

Reaction score
0
Rob\'s lijst

Klopt helemaal, goede prijzen, communicatie en snelle en nette verzending. Echt een aanrader.

Reaction score
0
Re: Rob\'s lijst

Nog geen enkel spoor van nieuwe waves...

maar nu wel bij Bart Smit in Den Haag ook de Celebration Europe McQuarrie R2 & 3PO gezien, voor de liefhebber.

Reaction score
0

een groot drama overal; echt alleen Yarna, Breha en wat Clone Wars. Zelfs speciaalzaken hebben niets nieuws. Heb via Rob's lijst op marktplaats wèl de WalMart Comics Packs weten te krijgen. Morgen ga ik ze afhalen; vooral de Amanin is helemaal geweldig!

Reaction score
2

Transformers RotF figuren zijn nu verkrijgbaar bij Toys XL (TRU)

wave 1 van Legends, Scout, Voyager, Leader, FAB, gravity bots en de twee Sneak Preview figs

Reaction score
0
Hallo,

Ik heb nog een aantal (6-7? waaronder 1 luxe) Starcases liggen en 1 acryl-case van Oscar plus een stuk of 10 à 15 protec display tubes.
Gezien de verzendkosten buiten NL niet in verhouding zijn tot deze zaken bied ik ze hier te koop aan.
(er is vlg mij geen serieus SW forum meer in NL? Of gaat alles via Marktplaats tegenwoordig?)

Wie o wie helpt me hier vanaf?

Groet!

Martijn

Reaction score
0
Was vandaag in de stad hier, Purmerend. Bij de Bart Smit hadden ze de nieuwe Legacy wave. Heb Wioslea, Han Solo, Obi-Wan, Spacetrooper en een andere lelijkerd gezien, Dice Ibegon en maatje dacht ik, 10 Euro.

Van Transformers Revenge of The Fallen, heeft iemand in en rond Amsterdam of wellicht bij de TRU in Alkmaar Soundwave gezien? The Fallen wellicht?

Weet iemand of A Space Oddity of Vandal Com-x ROTF heeft?

Reaction score
0
Ik geloof dat Hasbro hier in Nederland vergeten is dat ze ook nog Star Wars uitbrengen... Echt al maanden niets nieuws meer in de winkels gezien terwijl er in Engeland wel nieuwe waves uitkomen...

En van Transformers liggen er wel elke week weer nieuwe dingen in de winkels... En GI Joe Rise Of Cobra figures zijn nu ook al te koop...

Reaction score
0
Ik ben naar Amsterdam geweest. Bart Smit had net zo weinig als hier in Purmerend.

Intertoys had Deluxe wave 2, Chromia, Skids, Smokescreen en Wheelie. Heb Skids mee genomen.

De Bijenkorf had alleen ouwe [censored] uit de 2007 film.

Vandal Com-x had ook geen nieuwe Transformers. Wel de comic adaptation van Revenge of the Fallen, die heb ik gekocht.

A Space Oddity had wave 1 van Deluxe, Voyager en Leader. Heb daar de donkere Breakaway en Soundwave gevonden en gekocht.

Nieuwe Star Wars figs heb ik bij geen van deze winkels gezien. Heel jammer want ik wil die Spacetrooper wel hebben. heb daar maar eentje van gezien en die zag eruit alsof een blinde aap 'm had lopen schilderen.

Heb dit weekend maar even lopen shoppen op Ebay qua Transformers, want hier in Nederland gaat dat weer een ramp worden.

Reaction score
0
Eindelijk na maanden iets nieuws gevonden bij Intertoys:

Trade Federation Armoured Assualt Tank (AAT)

Clone Wars doos, blauwe versie. EUR 32,99

Reaction score
0
Hmm, ik shop 100% van de tijd 'overseas', maar als die Octuptarra Droid bij Bartje Smit ligt voor een paar tientjes, neem ik 'm wel mee.

Reaction score
0
Heb vorige week al mijn TF's binnen gehad, Jetfire is echt super. Prime is altijd nog de beste van de lijn tho'.

Van Star Wars ga ik een beetje afstappen heb al zoveel ik kan het niet meer kwijt. Ik zou alleen nog wel wat poppetjes willen, zodat wanneer ik vitrinekasten heb, de scenes/diorama's wat op kan vullen. Daarnaast wil ik nog wel Grievous' Starfighter, Magnaguard Fighter en de nieuwe Droid Fighter hebben.

Oh ja en de Sideshow 12" Vader.

Dan hou ik er echt mee op. 500 Figuren, 60 voertuigen etc, het wordt teveel.

Reaction score
0
Gespot bij Intertoys: de Imperial ARC-170, voor de belachelijke prijs van 89,99 EUR.

Ook gezien bij V&D: CW Obi-Wan's Starfighter, voor 32,50.

Dus...wel voertuigen, maar nog geen enkele nieuwe fig...

Gelukkig is mijn bestelling van de Entertainment Earth Summer Sale vandaag wel gearriveerd.