Star Wars in de Benelux (Dutch) Part IV

Reaction score
0
Recent gekocht, maar nog niet ontvangen:

- Droids vintage Jann Tosh & Uncle Gundy
- POTF C9+ Luke Stormtrooper

Zit tevens nog altijd te wachten op m'n 12" Medicom Darth Vader, begint nu wel erg lang te duren...

Jeremy

Imperial Dignitary
Staff member
Administrator
Reaction score
8
Thanks Kris

Jeremy

Reaction score
0
Vanmiddag weer wat figs ontvangen en wat deluxe.

Beetje jammer dat er een aantal voorzien zijn van irri stickers die niet van de achterkant gehaald kunnen worden.

Tevens heb ik geen extra figs gekregen zoals R2DToys me had beloofd.

Kan die winkel zeker niet aanraden.

Reaction score
0
hey hey,

ik zal ook maar weer eens wat posten.

Iedereen nog volop aan het verzamelen?
bij mij staat het op een erg laag pitje.

pauly

Reaction score
0
Gezien er weer een beetje gepost wordt zal ik ook weer eens wat spuien.

Weer een paar leuke dingen gekocht voor mijn cartoon Ewoks Logray focus. Een Blue Harvest concept Logray en een unpainted Logray (waarschijnlijk engeneering pilot).

En een set Trilogo POTF Body Rigs (sniper, scout, skimmer) gekocht. Heel goedkoop, allemaal in sealed boxes. De scout en skimmer zijn c9.5, maar de sniper c8++. Maar vandaag de laatste sniper en scout gekocht van de koper en hopelijk is die sniper beter. De andere sniper en scout gaan later weer de verkoop in.

Voor de rest heb ik nog een hele mooie Tri Luke Endor MOC te koop, dus als iemand interesse heeft...

@ PaulyMT,

Heb je mijn mail ontvangen over die customs?

-Alex

Reaction score
0
hmmmm heb bijna al m'n non focus stuff eruit gegooid. laatste partij (SHUttle, gunship etc) staat op ebay.

Strakkies is alles klaar om m'n focus aan moc's weer aan te vullen. YEAHHHHHh
Oh ja ben de afgelopen week even aan't dwalen sorry guys.
Ben nl bezig met een LOTR Helmsdeep miniatuur!! (gamesworkshop ring a bell).
WTF mannn dat ding wordt BIG wat nou miniatuur.........
Hoe kan ik ook alweeer een fotoootje invoegen???
let me know

@ Alex,
heb je ook een tri Imp comndr , rebel comndr of han hoth???

later dudes PJ

Reaction score
0
plasbips said:
@ Alex,
heb je ook een tri Imp comndr , rebel comndr of han hoth???
Nope, alleen de Luke, sorry.
ToyToni, Toydreams.co.uk hebben een paar van de genoemde Tri's.

-Alex

[edited "toydream" naar toydreams"]

Reaction score
0
Haa thx mate, zal eens kijke

k'weet niet wat de prijzen zijn maar er kan vast wel wat vanaf, ben immers een hollander

Reaction score
0
Ik ben hard aan sparen om eindelijk eens te gaan samenwonen

Ik heb nog wel wat losse vintage variaties gekocht maar ver niks.

pauly

Reaction score
0
Ben weer terug van vakantie.

Qua Star Wars was het niks, behalve in Frankrijk vlak bij de Zuid Duitse grens hadden ze veel import maar dat was een duur grapje daar qua prijzen; 18,- per figuur...

Heb alleen daar de 2e versie van de MF gekocht van LEGO. Is al inelkaar gezet en het is een mooi en waardig LEGO Star Wars schip geworden.

Vandaag ook nog bij mijn plaatselijke Bart Smit en Blokker geweest. Alles was aan de kant gemaakt voor Fantastic 4 figures en roleplaying prullaria. Niks nieuws... Je moet echt weer op internet of in figure winkels terecht wil je Ep3 en dergelijke nieuwe figures sparen. Hopeloos gewoon...

Reaction score
0
Tsja, die Star Wars figs verkochten goed é ..

Ik heb ne unleashed Yoda vs Sidious gekocht (€27), en een Janus GReetjanus gewonnen. Ook heb ik "Labyrinth van het Kwaad" gewonnen, allemaal dankzij www.teekay-421.be

Reaction score
0
Tjonge, we waren al weggezakt tot pagina 3!!

Vandaag eindelijk m'n Medicom 12" Darth Vader aangekregen!
Hier wat plaatjes, sorry voor de flits

Reaction score
0
even wat leven in de brouwerij brengen hier!!

ik heb nog een aantal figs te koop:
losse figuren saga/potf2

Muftak, Kabe, €4,- each
Wuher, €3,-
Myo, €4,-
Feltipern Trevagg, €4,-
Myo, €3,-
ket woll, €4,-
dexter jettser, €3,-
lak sivrak, €3,-
labria €3,-
Leia Slave €3,-
Oola €8,-

Poster met de eerste 3 wave action figuren van ep1

* Droids dvd €7,-
* Ewoks dvd (cartoons) €7,-

* Futurama dvd box seizoen 3 €25,-
* Futurama dvd box seizoen 4 €25,-

Pauly

Reaction score
0
Die droids en ewoks, zijn dat die nieuwste DVD's of bootlegs ?

Reaction score
0
Eigenlijk ben ik sinds de release van de 500th figure Darth Vader gestopt met het kopen van nieuwigheden en werk ik enkel nog aan m'n vintage MOC-reeks, maar een gegeven paard kijk je niet in de bek (zeker niet als het zo'n mooie bek is
). Dus, nieuw op display bij mij thuis:

* Stormtrooper Evolutions set
* Empire Battlepack
* Talking Yoda (zogezegd met 500 zinnetjes, maar meer dan 6 heb ik er nog niet uitgekregen0
* SW Minature Game AT-AT (en die is waanzinnig mooi)

Alleen...al die grote dozen...waar moet ik het allemaal weeral kwijt

Reaction score
0
Hi,

Iemand nog naar screenheroes in Utrecht geweest? Schijnt vrij dramatisch verlopen te zijn. Opvallend genoeg is screenheroes.com offline en zijn nu ook echobase.nl en swfan.nl uit de lucht... Komt toch allemaal bij MiniFix vandaan?

Reaction score
0
Screenheroes schijnt potentieel te hebben gehad, jammer genoeg is er niks van gekomen, en tsja .. ik vrees voor opvolgers ..

Reaction score
0
Ik ben nog nooit naar een convention geweest omdat het me niet veel zegt, en god, als ik zie hoe droevig dit is
Die foto met Billy Dee Williams is echt héél triest. Je ziet wat slechte organisatie teweeg kan brengen.

Ik heb vorige week 2 losse figs gekocht om m'n collectie te vervolledigen. Ik kon het niet over m'n hart krijgen om m'n MOC Dignitary te openen (één van m'n favo figs), dus nog eentje los gekocht... hehe

Reaction score
0
Martijn71 said:
Alex is vandaag jarig...!!

Gefeliciteerd

Heb je jezelf weer een mooie UDE fs cadeau gedaan?

Prooost,

Martijn
Dank je, ookal lees ik dit nu pas.

Ik kom bijna nooit meer in dit deel van het forum (ben alleen nog maar in de vintage (classifieds) gedeelte actief).

Maare...nope geen UDE. Dat was belastinggeld en jammer genoeg komt dat maar 1x per jaar.

Ik heb wel de Kea Moll firstshot gekocht die in the classifieds te koop stond. Dat was die met alle kleurtjes, afbeelding is nu weg. Deze moet binnen enkele dagen binnen zijn.

Hoop nog een Droids proof te kopen...maar dat hoor ik wel.

-Alex

Reaction score
0
FACTS was cool!

Ik ben zelf ook minder actief op dit forum, zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben, ben ik ook geen moderator meer.. of toch niet actief meer (ik moet toch dit nog in het oog houden, tot een vervanger is gevonden.. maar dat kan wel even duren, maar zo erg is het niet
) Ik ben er zelf me gestopt. Rebelscum Crew zijn is wel leuk, maar mod is soms wat TE veel .. Allez, zo al druk genoeg

en nog iemand iets beleeft ?

Reaction score
0
Amai, 't is hier serieus aan het stilvallen precies zeg...

Anyway, kon vandaag deze heertjes niet laten liggen in Blokker (7,99€). Was een beetje verbaasd ze daar te vinden.
Deze waren immers "zeldzaam" een tijd geleden. Blijkbaar zijn er nu toch voldoende voorhanden want de prijzen bij de online retailers zijn serieus gezakt. Maar niet zo goedkoop als dit

Reaction score
0
Op de Nederlandse Toys'r'us site stond dat ze deze week nieuwe figs zouden binnenkrijgen... ben net langs gegaan en alles was al weer uitverkocht, op een paar overbekende Palpatines na.
Wel stapels voertuigen, Grievous wheelbike, Droid tri-fighter, en de Ani & ObiWan starfighters.
Oh ja, en de 'Build your own lightsaber' doos.

Reaction score
0
Vandaag ook reeds de DVD van Star Wars Revenge Of The Sith gekocht! Beetje vroeg volgens mij, maar daar kan ik me niks van aantrekken

Reaction score
0
Hallo allemaal, na lange tijd de forums gelezen te hebben heb ik me eindelijk vandaag aangemeld,

Ik heb vandaag een holo sidious en captain panaka gekocht beide op europese kaart voor 15 en 8 euro (zijn dit volgens jullie goede prijzen of heb ik gewoon de normale prijs betaald?),

groetjes Maurice

Reaction score
0
Dat zijn wel goede prijzen

Ik heb de DVD ook .. yay!